
جلسه مشترک ثبت اسناد واملاک، اداره پست و کانون سردفتران و دفتریاران استان به منظور راهاندازی سامانه مشترک در اداره کل استان البرز برگزار شد. جلسهای بهمنظور راه اندازی سامانه مشترک اداره ثبت ،اداره پست و کانون سرفتران و دفتریاران استان البرز وبررسی رفع مشکلات مرتبط با صدور اسناد مالکیت و ارسال به ادارات ثبت […]
جلسه مشترک ثبت اسناد واملاک، اداره پست و کانون سردفتران و دفتریاران استان به منظور راهاندازی سامانه مشترک در اداره کل استان البرز برگزار شد.
جلسهای بهمنظور راه اندازی سامانه مشترک اداره ثبت ،اداره پست و کانون سرفتران و دفتریاران استان البرز وبررسی رفع مشکلات مرتبط با صدور اسناد مالکیت و ارسال به ادارات ثبت استان البرز، و مسائل نرمافزاری مربوط به اوراق و بارکد اخذ و تحویل سند به مالکین، صبح امروز در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز برگزار شد.
در این نشست که با حضور فرجالله علیزاده، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز، معاون مدیرکل پست استان البرز، معاونین دو دستگاه، رئیس و اعضای کانون سردفتران و دفتریاران استان برگزار شد، چالشهای پیشروی فرآیند صدور اسناد مالکیت و روند همکاری با اداره پست بهصورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات