سران محترم دفاتر اسناد رسمی استان البرز با اهداء سلام با عنایت به شروع کار ارسال اسناد و مدارک جهت صدور سند تک برگی از طریق پست خواهشمند است توجه فرمائید قبل از تحویل سند به اداره پست تمامی مراحل اسکن و بارگذاری در منوی سیستم ثبت آنی ، بخش خدمات ثبتی ، در خواست […]
سران محترم دفاتر اسناد رسمی استان البرز
با اهداء سلام
با عنایت به شروع کار ارسال اسناد و مدارک جهت صدور سند تک برگی از طریق پست خواهشمند است توجه فرمائید قبل از تحویل سند به اداره پست تمامی مراحل اسکن و بارگذاری در منوی سیستم ثبت آنی ، بخش خدمات ثبتی ، در خواست صدور سند مالکیت ، انجام و از ذینفع اثر انگشت اخذ و در سامانه بارگذاری گردد .لازم به ذکر است اثر انگشت در سامانه ثبت آنی باید در حضور صاحب سند انجام گردد. سپس پرینت درخواست صدور سند از سامانه اخذ و توسط سردفتر محترم امضا و مهر و ضمیمه مدارک تحویل پست گردد .
تذکر اول : مراحل بالا هیچ ارتباطی به تفاهم نامه کانون و قرارداد پست ندارد و تکلیف قانونی سردفتر برابر دستورالعمل های صادره است و در مورد روش کار و حق الزحمه این بخش نه کانون و نه اداره محترم کل ثبت استان البرز هیچ گونه دخالتی نداشته و نمی توانند داشته باشند چون روش کار و مبلغ حق الزحمه از طریق سازمان محترم ثبت اسناد و املاک کشور تعیین شده است .
تذکر دوم : بعد از پایان بخش فوق بر اساس دستورالعمل ضمیمه قرارداد پست مدارک فیزیکی و سند با اخذ رسید تحویل نماینده پست میگردد .
کانون سردفتران و دفتریاران استان البرز .
نظرات